Saturday, January 24, 2009

Once upon a time: Me without herbalife

Salam to all readers....


Welcome to my blog...Here i just wanna share my experiences with Herbalife; Miraculous pdt that change my life style, my look, my habit and alot more. Look at my picas below how herbalife changed me. Just email me if u want to know more about this product or just drop ur comment here. I will reply as soon as possible.

The first 2 pics were taken last year. If i not mistaken, bulan June 2008.Time ni i buat master at UKM..i dont know how my body can naik bagai dipam2...klu org x tegur konpem xsedar...But that time i realized most of my baju x muat. Seluar pun x memerlukan pertolongan belt....tp i buat dunno je...i dont know why...but after i tgk this pics...terdetik kat hati..x leh jd ni...I have to take action...



Me: 70 kilos

Honestly, bila I tgk gambar ni...agak terkejut beruk jugak lah...mcm x leh terima kenyataan my body mcm ni...terdetik dlm hati..aku ke ni...serious, i x sangka i segemuk ni...Tgk jer lah perut i yg berlipat2 itu...sungguh tidak rela ku pandang..hehe...tidak cukup ngan itu, gambar dibawah ini juga membuatkan i terkejut beruk....


Me: 70 kilos

Nasib baik lah pic ni ada lagi...coz most of my pic i buang aka delete...reasonnya i x suka tgk diri i time 2..padahal i ni dikategorikan suka bergambar..suka posing..tp bila dah body mcm ni...i delete most of them..rugi plak rasa coz x leh tunjuk kat sini...back to the pic above, sila lihat muka i yg xde sempadan 2...ishhhh...ngeri tul...pic ni pun masa i buat master kat ukm..


Then...after i tersedar dr lamunan yg i have to do something..I start exercise for ur info, i mmg jenis suka exercise, but x tahu nape, badan naik gak, maybe coz makan pun x control..Sejak 2, almost everynight i play badminton, jogging and aerobic...makan pun i control..x melampau ..tp bila timbang berat, sama gak...x jejas sket pun..tension tul..di mana silapnya...adeh....



But one day, my friend introduced me Herbalife..weight management programme..At first, i takut gak try pdt2 ni..yer la kan..kot2 ada side effects, but after my friend yakinkan i and she also consumed this pdt, i yakin untuk mencuba..Kata org x kenal maka x cinta...And, mmg benar lah pepatah tersebut..1st try sudah membuatkan i jatuh cinta, maybe sbb this pdt si soooo yummylicious...Lg pun ada 5 flavors yg sedap2...No side effect at all...Malah it give me more energy for the whole day..jd lebih bertenaga dan lebih ceria..And how about my weight???Of course la berat i makin berkurangan. As a proof, pic below shows how do i look now...with 10 kilos lighter...I suka sgttt...




Aku skrg: 60 kg
This progress will not end up here...My target is to reach 55 kg...Wish me luck k...But how about u?? Do u want to join me into this weight mgt programme. Dont wait any longer. Just email me and i will explain how it works and i will guide u how to consume this pdt. U wont be upset...
I will attach more pics sooonnn..tunggu....


































1 comment: